♦ Veckans upplägg ♦

Snart påsklov! Så skööönt! Det är verkligen efterlängtat, är så sjukt trött på skolan nu..
Den här veckan är också ganska chill, idag och torsdag är nog de ända "riktiga" dagarna.
 
Idag - Göra vad jag vill i skolan, sen jobbintervju, liam och springa lite på crosstrainern.
♦Tisdag - Påsktårtebak! Bakar tårta i skolan sen typ film. Dressyr lektion på kvällen.
♦Onsdag - In till stan med halva klassen på studiebesök, sen åka till Anton tror jag. 
♦Torsdag - Vanliga lektioner vad jag vet, men en tuch av påsk ;) Typ påskbuffe till lunch osv :D Tror jag åker till Anton då me
♦Fredag - LEDIGA!!! Då ska jag sooova på morgonen! Sen på kvällen är det första delen på påskmeetinget. 
♦Lördag - Jobb -.- Pengar är bra, men de kunde dra in sig själva tycker jag, kommer inte kunna vara med på slutet av påskmeetinget tack vare det..
♦Söndag - Ingen aning om vad jag kommer göra då, slappa kanske! 
 
                                  
 

Kommentarer
Theresia & Sophie säger:

Sv: Bilderna är från Vetlanda :)
Jo de skulle jag kunna göra! :D

Svar: Okej. Vad roligt! :D
None None

2013-03-25 | 16:45:10
Bloggadress: http://staybrave.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback