Vaknar tidigt

Godmorgon, fick inte sova sopeciellt länge som jag hade hoppats på. Vaknade kvart i sju, nästan två timmar innan jag hade behövt vakna. Det blev film igår, Dumma mig är super bra! Men somnade somvanligt efter typ en halvimme -.- Somnade även i skype igår..hehe. 
 
Nu tänkte jag gå ner och göra lite frukost, funderar på att vara snäll igen, grejen är den dock att i alla fall oscar går upp ganska sent, så det kanske inte är så kul att hans smoothie ska stå så länge i kylen. Vi får se hur jag gör. 
Jag tänkte i alla fall göra smoothie till mig, koka ett ägg och göra en kopp te. Jätte gott! :D 

Hoppas det går bra för alla i stallet idag, idag är ju sista dagen på påskmeetinget, så hoppas verkligena att det går bra för dem! :D 

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback