Utetur

Tog en liten utetur på Liam igår, eftersom vi fick sluta tidigare så kom jag upp till stallet redan vid tre. Så jag passade på att ta en tur utomhus medans det ändå var ljust. Det var hur mysigt som helst, i början var det soligt och marken var sådär vårmjuk! Sen kom träden, skuggan och isen vilket inte var lika trevligt.. Så skrittade mest då det var ganska hårt. Jag red nog i ungefär en timme skulle jag tro. 
 
Det var verkligen hur längde sedan som helst som jag red ut känns det som. Har vart så halt och allt. Men nu blir det mer ute allteftersom det blir ljusare och fraförallt mjukare utomhus. 
 
Foto: Jag

Har rast just nu, med redovisning under lektionen. Men tror inte att jag kommer redosvisa idag då jag inte är klar med mitt arbete.. Är hur trött som helst idag, lägger jag mig ner lovar jag att jag kommer somna. Vet inte varför då jag faktiskt sov väldigt mycket inatt, eller så är det så att jag är trött bara för att jag sovit för mycket? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback