Trotsig handled..

Sitter hemma hos min kille i hans säng, väntar på att han ska komma hem från skolan. Är lite små trött på min handled måste jag säga, den gör förbannar ont! Nu även när den bara är stilla :( Förut var det bara när jag löft tunga saker. 
 
I snart två veckor har min handled gjort ont fram och tillbaka, just den här veckan har varit värre. Nu gör det somsagt ont bara den ligger stilla liksom. Förut var det mest om jag löft tunga saker eller borstade hästen. Förstår verkligen inte vad jag har gjort :( 

Efter utvecklingssamtalet idag åkte jag och pappa till medievården och bokade en tid så att de får titta på min handled. Hoppas de hittar något de kan gära någonting åt. Värdelöst om de inte finns något att göra åt det..handlederna använder man ju nästan hela tiden. Speciellt när man är bland hästar, vilket jag inte tänkt på förnst nu. Jag har ganska svaga handleder sedan tidigare, vilket gjort att jag kan få ont ibland, men den här gången vill det inte gå över..
 
Det gick i alla fall bra att träna! Om det blir som vi tänkt så ska jag och Linnea träna imorgon efter skolan igen, ska till stallet efter det så ska kanske inte ta i för livet ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback