Träning ikväll

Godmorgon! 
Sitter på engelskan och ska göra lite rester, resten av skolan är på praktik så vi är knappt några alls i skolan. Så vi har lite extra tid att slutföra eller kopletera uppgifter vilket är väldigt skönt! 

Vet inte hur mycket jag kommer kunna sitta vid datorn idag, tror det bara blir den här lektionen så tänkte berätta lite vad som händer idag :) 
Är i skolan som vanligt, har matte efter den här lektionen sen har jag idrott. Vi ska göra nå ergonomi uppgift sen gå till skolgymmet eller något. 

Efter skolan tänkte jag åka upp till stallet. Har inte ridit Liam på ganska länge tycker jag.. Idag tänkte jag faktiskt jobba ganska ordentligt, ska försöka tänka ut ett pass som jag ska rida. Funderar på att kolla igenom programmet till Km finalen och träna på några vägar. Är det bra väder så tänkte jag ta och skritta ut en sväng för att få lite luft :) 

Så kan tänka mig att jag kommer komma hem ganska sent ikväll. Har ni någon ide som ni vill dela med er till mitt ridpass senare så är jag väldigt intresserad av att höra den ;) Kram! 
 
Foto: Jag

Kommentarer
Jossan säger:

Kolla vad Rebecka har skrivit om dig på sin blogg, så gullit!! <3

Svar: :O Ska kolla :) <3
None None

2013-03-21 | 12:03:34
Bloggadress: http://browneyedrider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback