Sovmorgon..

Godmorgon, blev inte så mycket dator i helgen som jag kanske trodde det skulle bli. I lördags så sov jag nästan hela dagen och var med brorsan och Anton på kvällen, igår så hjälpte jag mamma att flytta lite saker från huset. 
En liten snabb sammanfattning av helgen kan man säga ;) 
 

Sitter just nu själv i klassrummet, kunde haft sovmorgon, men då hade jag inte kunnat ta mig till skolan överhuvutaget. Ska in på en jobb intervju efter skolan så var tvungen att ta mig in. Har i alla fall fixat så att jag får sluta vid lunch :D Kan inte göra något på min animation då min media lärare är i Rom med några elever, och jag behöver hjälp! Så jag gör eftermiddags lektionen nu istället, skit skönt :) 
 
Foto: Jag - ska sitta och redigera de här bilderna nu.

Kommentarer
Jossan säger:

Vad för jobbintervju? :O <3

Svar: på favoriten i maragretelund ;D <3
None None

2013-03-25 | 19:42:28
Bloggadress: http://browneyedrider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback