Snart stallet!

Tillslut så är skoldagen över! Känns som att jag vart här i en evighet ;) 
 
Ska till stallet och ha dressyr lektion, tror jag kommer rida Elvira igen. Vet dock att Jossan & Bella inte kommer vara med så vet inte om jag kommer få rida en annan häst. Men de rider i andra gruppen då de rider mer storhäst, aa jag vet inte. Vore kul att rida typ Xante igen! :D 

Är på lite bättre humör nu i alla fall, var så extremt seg tidigare! Gick ut på rasten och fick lite ny luft, dessutom ska vi sluta snart så är ganska glad över det. 
 
När jag kommer hem så måste jag plugga! Vet inte om Anton kommer, tror inte det men hoppas på det! Han får hålla koll på mig så att jag verkligen gör det jag borde..Fast vet inte om han är så taggad på att komma till stallet nu när det är lerigt och kallt ;) Men man kan alltid hoppas! 
 
Foto: Jag - Xante och en kompis som tävlar honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback