Nu är jag sådär snäll igen!

Haha, måste ju säga att jag faktiskt är för snäll ibland! Imorse gjorde jag frukost åt min mamma och bror igen. Smoothie till oscar (vet inte vad han mer vill ha så det fick räcka), smoothie och en äggmacka till mamma. Hehe, snodde mammas halva ägg då jag antog att hon inte ville ha ägg på hela mackan. Så gott! HAha! 
Tycker nog att jag borde få igen för att jag gör frukost åt dem ;) 

Kom precis till skolan, lite sen då jag beövde ta ett blodprov :S Hatar sprutor! Tänkte att jag skulle ta tåget som går 25 till skolan..tåget kommer precis på tiden, jag går på, sen ropar de ut att för tillfället stannar inte tåget på åkers runö station!? TYPISKT! Så jag fick spirnga till bussen istället, det var på sekunden att jag hann med den, så har fått min lilla motion idag ;) 
 
Foto: Jag - tågstationen vid Åkers Runö för några månader sedan då det inte fanns någon snö! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback