Mycket piggare!

Är extremt mycket piggare idag än vad jag var igår. Igår var verkligen en pain in the ass dag..
 
Redan imorse var jag piggare än igår. Det var även ljust i hela rummet vilket jag tror hjälpte. Hade inte täckt för några fönster så allt ljus kom in, även fast klockan bara var 6 på morgonen. Det snöar ute och är minusgrader med ändå känns det som vår när man vaknar av att det är ljust i rummet, det är liksom inte kålsvart när man åker till skolan längre. Man bli så mycket piggare när det är ljust eller hur?
 
Orkade dock inte äta speciellt mycket frukost, så är lite små hungrig just nu. Rättare sagt galet hungrig! Det blir Pasta Carbonnara till lunch så det ser jag fram emot! Har inte ätit det i skolan förut, vet inte om jag borde ha så höga förhoppningar.. ;) 

Foto: Linnea Nordin - http://www.nattstad.se/Melu
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback