Lite bättre ändringar!

Fick lite ändring på eftermiddagen nu, skönt må jag säga! Är ganska trött och har ont dels i huvudet och i halsen. Hoppas att jag inte slutar sjuk nu..det vore bra typsikt! Ont i huvudet har jag haft några dagar i rad nu tyvärr.

Har i alla fall fått Martins godkännande att gå hem vid rasten halv två. Tar två bussen hem, uppgiften vi håller på med kan jag lika gärna göra hemma och somsagt så mår jag inge vidare. Man kan kanske säga att det bara är halsont och huvudverk och borde kanske inte åka hem bara därför, men det ligger mer i det som jag inte gillar. Den där hemska skoltröttheten tar kål på mig! 

Så jag ska hem, fota möbler, plugga och träna hade jag tänk. Ska nog försöka komma ut och gå innan jag pluggar, i hopp om att jag ska kunna fokusera mer. 

Det var ett tag sedan jag åkte hem vid den här tiden. Kommer säkert va jätte trött runt 6-7 tiden bara för att jag vart hemma så länge! ;) Hoppas på att bilderna blir bra i alla fall! 

Möjlgtvis onyttigt men väldigt gott! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback