Kvällen

Sitter i brorsans rum och tänkte plugga lite. Spelade lite först sen så tyckte jag att jag nog borde plugga lite. Tror ni det kommer gå bra? Jag är lite skeptisk ;) Men men, borde verkligen göra det. Sitter och käkar lite popcorn medans brorsan spelar något spel på datorn. Han hoppar till lite ibland så antar att det är lite små läskigt ;) 
Nu säger han att det finns kossor där..ingen aning om vad det är han spelar! 
 
Tänkte plocka lite i mitt rum senare, bädda om och mysa ner i sängen framför en film eller något tror jag. Frågan är bara hur sent det kommer bli?? Behöver sova för att huvudverken ska försvinna men har saker jag liksom måste göra men inte gör. Knas det där! 

Säger gonatt nu i alla fall, höres imorgon! ;) 
 
Foto: Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback