Ingen dator

Godmorgon, blev llite tidigare än vanigt idag. Min dator kommer stanna hemma idag då jag inte kommer behöva den i skolan, vi ska nämligen bara baka tårta och typ äta tårta hela dagen ;) Känner inte att min dator gör en så stor nytta då, mer än att bara vara i vägen och va tung att bära på..
 
Är super nöjd efter igår, blev en ganska bra dag. Red ut på Liam barbacka, galopperade upp för galoppbacken travade lite fram och tillbaka på vägarna nu när de äntligen har tinat upp på sina ställen :D Var ute i nästan en timme med honom, både han och jag tyckte nog att det var väldigt skönt. Det var liksom inte så speciellt kallt, det var sommarfuktigt i luften, typ som det brukar vara efter att det regnat! Det ända som skillde var snön och tempraturen, utan handskar kunde man rida, men tjocktröjan och tjockjackan var på ;) 

Sen blev det lite vofflor på kvällen medans vi kollade på det nya programmet 112 Ania, en stor besvikelse tycker jag! Hade stora förväntningar, har sett dem spela in i centrum flera gånger så blev riktigt taggad på att kolla på programmet, men det blev alldeles för mycket tyckte jag. Hoppas på bättre nästa vecka! 

Kommer då inte ha datorn med mig idag, men får jag Appen att fungera så kommer jag försöka skriva därifrån, bjuda på lite smaskiga tårtbilder osv ;) Appen har dock krånglat mycket med mig, har jag tur så får jag upp mitt inlägg, men det är då 2 timmar senare än när jag skrev det..så litar inte på den appen längre. 
 
Hörs ikväll efter dressyren i alla fall! :D 

Foto: Jag - Veneto 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback