Helt slut men vi kör ändå!

Sitter på bibblan i centrum och väntar på att brorsan ska komma in. Vi ska gymma, men han kommer inte hit förnst vid 5 så jag får vänta en stund. Tur det också för jag är typ super trött! Vi har precis haft idrott i 2,5 timme och det var ett tag sedan kan jag ju säga! Är inte van vid att studdsa en boll så länge! ;) Men det är bara att köra på i gymmet i alla fall. Vet inte vad jag ska träna men det blir nog en mix av allt. Hoppas på att inte bli sjuk, kände att min hals inte mådde så bra efter lektionen. Så får hoppas på det bästa! 

Foto: Linnea

Kommentarer
Jossan säger:

Ducktig du är! Hoppas att du inte har samma virus som mig bara.. <3

Svar: Vad är det du har råkat ut för? :( <3
None None

2013-03-07 | 17:34:56
Bloggadress: http://browneyedrider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback