Halvdag sen slaaapp! Eller?

Godmorgon, igår var jag på ett riktigt härligt humör trots omständigheterna, tror faktiskt att det var joggingturen som gjorde det. Lite övertrött på kvällen, så fick säga förlåt till Anton någon gång för att jag var lite väl grinig, hehe inte braa. Blev ganska bra tillsut i alla fall och har inte sovit såhär gott på länge :) 
Lite av de där pigga humöret sitter kvar än idag, vilket är väldigt skönt! Men är samtidigt ganska trött trots att jag sov bra. 
 
Som tur var så har vi halvdag idag, sen ganska chill. Men kommer ändå göra en hel del, så är nog lagom trött ikväll. 
Ska försöka komma så långt som möjligt på animationen idag, vill bli klar med den snart. Animation är inte min grej direkt..
 
Efter skolan drar jag och Linnea till gymmet, längtar! Men har lite träningsverk från igår ;) Vet inte riktigt vad vi kommer köra idag, men något blir det ju i alla fall! Förslag tas gärna emot! ;) 
 
Efter gymmet ska jag fota, både här i Berga och i Norrtälje. Vet inte när jag åker till Norrtälje, antingen runt två tre, eller så väntar jag tills Anton slutar sin praktik och åker med honom. 

Vad ska ni göra idag? 
 
Foto: Jag - Veneto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback