Gymmet idag

Tänkte faktiskt vara så duktig att gå till gymmet efter skolan. Det blir en snabbis då jag ska till tandläkaren kvart i fem. Men hinner i alla fall träna i 45-60 minuter. Började träna där förra veckan och tyckte det var riktigt kul faktiskt! Har hängt med förut men tyckte inte det var så värst spännande..antagligen för att jag typ inte orkade någonting. Är lite friskare nu och klarar liksom av mer, vilket har gjort det mycket roligare! 

Min pappas tjej har fixat något speciellt kosttillskott som tydigen ska vara bra. Jag kan ingenting om sånt! Man kan ha det i någon smoothie eller så på morgonen och på kvällen som jag tänkte testa. Pappa sa att den var vidrig, men om man blandar den med något gott och nyttigt så borde det funka! Kommer inte ihåg vad den heter, ska kolla det ikväll när jag kommer hem så kan jag lägga upp och visa :) Om någon har några bra tips på träning eller så, så vore det riktigt kul att få höra det! Länka bloggar osv :D 
 
Jag och brorsan för någon månad sedan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback