Godmorgon!

Sviiiinkallt är det ute! Var tog alla vår vägen! Trodde den var påväg nu! :O 

Sitter i klassrumet och kan konstatera att det är lika kallt här inne som där ute, ända skillnaden är att det inte blåser här inne. Har Animation nu, en lektion jag inte orkar med idag.. Vill åka till stallet, träna och få koll på skolan nu på en gång. Vill göra vad jag vill! Men det är ju inte ofta det händer ;) 

Sitter och lyssnar på Robin Stjärnberg och You. I början var jag lite skeptisk mot den, då han sjöng lite små falskt eller något första gången tyckte jag. Men ju fler gånger jag hör den desto mer gillar jag den! 


Kommentarer
Ella säger:

Jättesnygg design! Fin blogg, gullig häst:)

Svar: Taack Ella! :D <3
None None

2013-03-11 | 18:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback