Dubbla lektioner

Hoppträning ikväll! Antar att vi ska träna lite bana eftersom det är första km-kvalet i hoppning imorgon. Tyvärr kommer jag inte vara med.. jag måste jobba och kan inte byta pass hela tiden. Så jag hoppas på att det ska gå bra på sista kvalet istället, har möjlighet att kvala på en lätt C som vi ska ut på innan km-finalen också. 
 
Jag har missat två hopplektionerså jag ska rida igen en utav dem ikväll. Så jag ska faktiskt hoppa min hopponny som jag tränade för ett halvår sedan. Magic, jag hade honom nästan ett halvår tror jag. Så honom ska jag ha 17:30 ikväll, sen ska jag rida som vanligt vid 19:30 på Rommy :) 

Längtar verkligen! Det var alldeles för länge sedan jag var med på en hoppträning..
 
Det här är Magic som jag hoppade förut och som jag kommer hoppa idag. Men på den här bilder är det en annan ryttare som rider. Jag sitter fraktiskt på en häst bakom, står precis vid magics rumpa ser det ut som. Det är Korban jag hade på ridlägret förr, förra året :D 

Kommentarer
Evelina och Rebecka säger:

Hej, hej!

Vi har "sista chansen" nu på frågestunden, så släng gärna in några frågor, så är du jättesnäll! ;)

Länk:http://karamellponnys.blogg.se/2013/march/sista-chansen.html

2013-03-08 | 16:21:56
Bloggadress: http://karamellponnys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback