Äntligen!

Godmorgon, har precis haft rast och börjar alldeles strax igen. Vi jobbar inför muntliga nationella, är jätte nervös inför det! Förstår typ ingeting, eller gör det egentligen men det änns inte så. 
 
Äntligen har de fixat frukt till skolkafeterian igen! Vet inte varför de tog bort dem, dåligt var det i alla fall! Det finns bara onyttigheter där annars..vilket är sååå gott. Men som jag försöker hoppa över, äter hellre ett äpple istället för en muffins och en kexchoklad. 
 
När man försöker vara nyttig, men är så fruktansvärt hungrig och det ända som finns är muffins osv..Då får det bli som det blir. Förstod faktiskt inte vad problemet var? Fråga typ fyra olika lärare och alla höll med mig, frågade även rektorn varför det inte fanns frukt. Hon sa "finns det inte?? Ska kolla upp det". Bra koll måste jag säga, känner mig som värsta wannabe duktig men det är bättre med en frukt som lite mellis istället för massa choklad och sådant. Eller hur? :) 

                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback