Possitivt

Nu tänker jag bara frammåt, det är det som funkar just nu när nära och kära krånglar fram och tillbaka. 
Alltid tänka possitivt, då blir det ett snäpp lättare! :D 

Sitter just nu och packar faktiskt. Hihih, ska inte rymma hemmifrån, lovar ;) Imorgon så ska jag sova hos min morbror, vi ska ha lite filmkväll med god middag och en massa skitsnack. Kommer dessutom att ha en 5 minuters bussresa från honom till skolan. Så hej sovmorgon! :D Väl behövligt till fredag då jag har svenska och historia från 8-15. Tror jag kommer sova gott därborta. 

På fredag då, då åker jag inte heller hem. Jag åker med Jossan & Bella hem. De två bästa tjejerna på denna jord! Mina fina systrar som alltid finns där även fast jag är som jag är ibland ♥ Vi ska ha en liten tjejkväll, bara vi med godis, jordgubbar och ansiktsmasker och allt. Hihi, antagligen en natt full av tjejsnack också ;) 

Vet inte riktigt hur det blir på lördag, vet inte hur jag ska ta mig hem men det är hem som är tanken. Men det slog mig att jag kanske ska fråga om jag kan sova hos någon av dem igen, då vi ska tävla på Skånsta tidigt på söndag. Ska ta och ringa pappa och dem när jag skrivit klart ;) 

Det var lite snabbt som kommer hända för mig de närmaste dagarna. Kanske inte så detaljerat men kommer nog inte bli så mycket blogg på eftermiddagarna. 

Sitter och lyssnar på en av mina favorit låtar. Värt att lyssna på texten ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback