Måndag igen

Sitter på första lektionen med värsta ide torkan! Vi ska göra en animerad kortfilm på 30 sec och jag har ingen aning om vad jag ska göra. Det är desutom svinkallt i skolan..så sitter med jacka och mössa men fryser ändå! 

En lång dag idag, media hela dan så det är bra! Men måndagar brukar kunna vara väldigt långa. Ska till stallet efter skolan, eftersom jag red länge ute igår så ska jag jobba lite i ridhuset. Förhoppningsvis så kommer Linnea komma med mig hem idag, hon sover ju då  över hos mig. Imorn är tanken att hon och jag ska fota på förmiddagen och sen åka till skolan. Så två timmars sovmorgon hej! :D Det är verkligen behövligt.

Har massa planer för den här veckan, duktig :) 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback