Längtar tills imorgon!

Sitter på mitt rum igen och dricker te, mys! Kollar runt lite på tröjor/jackor som jag ska åka med när jag åker till fjällen. Börjar bli lite bråttom då jag ska åka till Romme nästa tisdag. Så måste beställa ganska snart om jag inte vill åka i bara byxor ;) 

Har käkat lite, kollat på världscupshoppning och på Ponny akuten. Blir så sugen på att ha egen häst när jag kollar på sånt! Blir inte ni också det? :) 

Är så taggad till imorgon. Kommer komma hem ganska sent på kvällen då jag och pappa ska kolla på en clinic med Roffe på Aspviks ridklubb!!!!!! :D En clinic med Rolf Göran Bengtsson liksom, det ska verkligen bli hur kul som helst! Tar med kameran och hoppas på att vi får bra platser och att man får fota. Några av ridklubbens ryttare ska typ få rida för honom så ska han snacka lite och sådär. 

Såg honom idag på tv när han hoppade världscup och imorn ska jag sitta och lyssna på honom på en clinic. Happy! :D :D 

Älskar de här stilarna till killar. Önskar att Redestore skulle göra kläder för tjejer också :) 
http://www.ridestore.se/stil-2144

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback