Hej där!

Hej! 
Sitter hemma hos min morbror nu och kollar på barnkanalen ;) Haha, förstår inte pogramen. Jag kom ihåg ett av programen de visade, jag ba: åå, liten igen..! Hihi det var lite spännande. Jag lägger märke till att serierna är mycket kortare än va det var förut. Nu är det över på kanske en kvart, men då känndes det som minst en halvtimme :O Knasigt! 

Det har kommit upp en hel del tävlingar, älskar tävlingar! Även fast jag man inte vinner så är det ju kul att vara med! Det har faktiskt hänt att jag vunnit en design från en tävling förut. Det var super kul! :D 


Kollar igenom bilderna som jag och Linnea fotade i tisdags och hoppas på att hitta en ny profilbild till skype. Känner att det var att tag sedan jag böt ;) Tänkte kolla om jag kommer på en ny header också, men måste få in lite plugg därimellan också ;) 

ÅÅå..jag trodde de skulle sätta på teknade lejonkungen nu, men nej det blev något annat knasigt pogram :( 

Fina Dino ♥ Foto: Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback