Godmorgon

Kallt! Det är verkligen jätte kallt ute! -11 imorse hemma hos mig. Pappa sa att det var -16 på vägen där han körde. Sick! 

Men tycker ändå att det är mysigt med kyla, jag gillar det samtidigt som jag inte göra det. Alltid klagar man på att det är för kallt, men det är egentligen ganska mysigt. Kan bero på situtionen också då men, sitter man i stugan på fjället är det hur mysigt som hellst! Men går man i 40 minuter påvög hem med huvudverk och det är mörk + att det snöar extremt mycket..då är det inte lika kul ;) 

Todde jag skulle sova som en stock inatt, men nejdå. Jag tror jag har infört något nytt. Inte sova någonting på nätterna.. Sov ca 1 timme 0nsdag-Torsdag och max 4 från igår till idag. Så jag är lite lagom trött. Men ska försöka göra så gott jag kan på lektionerna, så det inte slutar med att jag måste göra det hemma sen. 

Vi har läst nu på morgonen på svenskan, men läste bara 2 sidor, kännde att risken att somna i boken ökade för varje mening. Brukar kunna läsa på kvällarna för att kunna sova, så det blev lite fel signaler idag ;) 

Kollar ut och ser den kristall klara snön, längtar jätte mycket till sportlovs veckan! Någon som kan lista ut vad jag ska göra? ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback