Godmorgon

Känner att den här frasen "godmorgon" är välldigt upprepande, hos alla bloggar faktiskt. Men det är svårt att komma på vad det är man kan skriva istället tycker jag. På morgonen skriver man ju ofta vad som kommer hända under dan, eller om vad det var som hände på kvällen innan. Då blir det lätte godmorgon. Någon som håller med? :) 

Sitter på svenskan och har precis läst i 20 min som våran lärare vill att vi ska. Vi ska läsa och skriva loggbok om det vi läst varje vecka. Ganska skön start på morgonen, lite lugnt och tyst liksom. 
 
Vi hade det jätte trevligt igårkväll. Jag kom dit innan honom eftersom jag fick sluta så tidigt, så jag gick ner och mötte honom i centrum. Passade på att köpa en ny makeup remover, testade en ny som jag tyckte verkade bra. Men när jag sköljde av den i duschen så började det svida på ögonlocken :/ Så jag vet inte om det faktiskt var så bra, men ska testa ikväll igen, om samma sak händer igen så ska jag kolla efter en ny. Måste även komma ihåg att kolla efter en scrub, ansikts mask och en typ fukt kräm från Aloe vera. Testa dem igår och jag älskar dem! :D Hur sköna som hellst! 
 
Vi kollade i alla fall på en film innan middagen, Hotel transylvania, en disney film som var extremt rolig! HAha, han och jag är ganska lika. Båda är lika tokiga i disneyfilmer. Sen blev det go middag och sedna mer film. Berättelsen om PI, en underbar film verkligen, efter den Hobbit. Självklart med gott te och ett varsit frukfat. Myys va det! :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback