En sån dag

Idag är det verkligen en sån där dag då jag ska sitta hemma i soffan och inte vara i skolan. Viket jag gör! Sov hos Anton inatt, men sov max 1 timme..fick nya gummisnoddar till min tandställning igår så hade gaalet ont i min mun. Så kunde helt enkelt inte sova. Sen blev det strul med bussen osv.. Så jag bestämde mig för att åka hem på en gång. Är galet trött och känner att jag snart inte kan stå på benen längre. Men jag kan inte sova! Förstår inte varför :( Älskar att sova men kan bara inte :O 

Sitter just nu och spelar oblivion på min lillebrors tv, geek ja vet men det är kul! Idag blir alltså en såndär dag då jag ska hålla mig borta från allt farlig och bara ta det lugnt. 

Hur är eran dag? 


Foto: Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback