En annan knas som omväxling

Idag hände det inte så mycket här känner jag. Men hade lite fullt upp med matte och idrottsprov som jag anagligen faila på.. -.- Så går det när man kommer på dagen innan man ska ha prov att man inte pluggat, och då inte gör något åt det :O Säger bara det Mathilda..det är ditt liv och ditt ansvar ;) 
 
Åkte upp till Liam idag, för en gångs skulle så var det ljust ute när jag kom dit, det var ett tag sedan. Väntade på Sandra och vi red tillsammans i ridhuset. Liam gick som en klocka, verkligen super bra :D Blir ännu mer motiverad till lördag då vi ska försöka oss på lite hinder, sist fick jag nästan nackspärr ;) 
 
Liam var faktiskt ovanligt lugn och avslappnad idag, exakta anledningen vet jag inte. Han hade väl en sådan dag. Men en gissning kan vara så att han är lugn när det inte är han som måste hålla stämmningen uppe ;) Det hade nämligen Formosa idag. Hon blev fruktansvärt rädd för något (hjärnspöke??) så hon spattade en del i gången, Liam ba: men..men det där är ju typ mitt jobb :O Så det blev en annorlunda visstelse bland knas hästar i gången idag. But here I am alive! :D
 
Nu ska jag försöka sova lite..är väldigt trött och det är en lång dag imorn. Har i alla fall tillgång till datorn hela dagen, längtar till kvällen. Hoppning med bästa kompisarna och en gullig ponny :) Dessutom så räknars dagarna bara nedåt då min älskling kommer hem om typ 9 dar ♥ :'D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback