Älskar sånna här stunder!

Tog en välförtjänad lugn morgon idag. Vaknade nio men bestämde att ligga kvar en stund, gick upp och bara chillade! Det var verkligen jätte länge sedan. Åkte i alla fall iväg till stallet idag, vilket underbart väder! 
Jag tog en lång tur men en kompis och hennes häst. Solen sken och vi hade snö överallt när vi kom till baka. Det blev både mys i skogen och lite bus på småvägarna ;) 
Liam tycket det var väldigt roligt att få komma ut och bara vara. Få gå som han vill utan krav. Bara busa av sig lite med sin lekkompis :D 
 
Skulle verkligen önska att fler sådanna här dagar fanns. Inget krav på när du måste gå upp, ha en mys dag i stallet utan stress och sen komma hem och faktiskt känna att man kan ta det lugnt ♥

Foto: Jag. Min fina prins ♥

Foto: Jag. Dino, Liams bus kompis! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback