Allt har en positiv & negativ sida

Alltid då man sovit som mest som man är som tröttast!, Så borde det inte vara, men jag är nog inte den ända som känner igen mig. När jag vaknade imorse var jag jätte trött, tänkte "Usch för skolan!" Men måste gå idag, gick inte igår så har inte val.. Gick upp och det var såg väldigt kallt ut ute. När jag väl kom ner till bussen så var den sen, om den inte kommer inom 5 min så går jag hem och sätter mig i soffan med en kopp te och brara chillar. Bara för att jag tänkte så kom ju bussen..Inne i Åkersberga sedan så var bussen fortfarande efter planerad tid, så jag missade den andra bussen jag skulle ta till skolan..Därav nästan en kvart sen till första lektionen. 

Allt säger att jag skulle ha stannat hemma. Vet att den andra bussen på ön som kommer från norra inte kom. Så där var det några som fick sitta i soffan och softa med en kopp te. Något avunsjuk måste jag säga ;) 

Trots detta så har jag gjort en hel del under lektionen. Har redigerat 3 bilder i Photoshop och är väldigt nöjd med speciellt en utav dem. Har dessutom kommit på vad jag ska göra som ett projekt vi ska göra. Har kommit en bit i alla fall. 


Foto/Ps- Jag


Den här bilden var den jag blev mest nöjd med. När jag fotade den var jag tråkigt nog inte alls beredd. Vilket jag borde ha vart då jag vet att fåglar på en brygga som man gärna vill fota kommer flyga iväg. Dummt att inte vara förberedd, man lär sig av sina misstag! 


Foto: Jag - orginalbilden till den åvan. 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback