35 minuter!

I just detta ögonblick är det 35 minuter kvar innan jag slutar! Eller egentligen slutar jag klockan 3, men just idag ska jag till tandläkaren och spänna min tandställning. Trots att jag inte kommer kunna äta på ca 3 dagar så kan det vara värt att få komma bort från skolan tidigare! ;) 

Den här dan är lite konstig faktiskt. Jag är på både bra humör, min dag är bra osv. Men samtidigt så är den inte det. Imorse så kom bussen in till berga försent igen så jag missade den andra bussen till skolan igen, vilket resluterade med att jag kom försent.. På det så skrev jag ett matte omprov som jag tror inte gick så mycket bättre än det första! Helt värdelöst…Dessutom tjafsat lite med pappa och sånt fram och tillbaka. 

Efter tandis så åker jag till min kille, och tillsammans åker vi hem till mig för att lämna fiskarna som jag ska vakta då han är i Thiland. Lilla lyckost! Efter det åker vi tillbaka hem till honom och jag sover där. I alla fall som vi har bestämt nu. Hoppas på det! För på lördag åker han. Och han är inte hemma imorn kväll, så jag kommer bara träffa honom idag och på fredag..sen åker han liksom :O Dessutom så har vi vår 6 månaders dag imorn. det blir lite knas men det löser sig. Kommer i vilket fall som helst sakna honom hur mycket som helst när han är i varma Thiland och jag är kvar i kalla Sverige. Kommer typ räkna timmar tills han kommer hem igen ;) 


Kommentarer
Jossan säger:

Åh, om du inte skulle ha supersmala ben skulle ni ju se ut precis som små sumobrottare med de där jackorna! <3

Svar: HAha! Det tänkte jag inte på! Haha, klockren! <3
None None

2013-01-16 | 14:51:36
Bloggadress: http://browneyedrider.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback