Vilken dag..

Sitter (ligger) på bordet i skolan och typ fryser ihjäl.. :( Det är något knas med ledningarna igen så det är svin kallt här inne! Och nej, somvanligt får vi inte gå hem. 

Morgonen var typ bäst, eller ja jag vaknade vid tre, sen fick jag ett sms av min ängel och jag snackade med honom på skype. Somnade efter ett tag och sov väldigt bra. Var glad för att jag fått prata med honom :D 
Meeeen sen kom det, visst jag får skylla mig själv att jag tog en tunn jacka, men bussen var 25 minuter sen inne i berga, extremt kallt verkligen! 

kommer i alla fall till skolan och tänker att nu är jag galet försenad, men nej då är ju också våran lärare sen, eller aa han sitter inne och väntar på oss i sitt arbetsrum, han har faktiskt i alla fall 3 elever som kunnat komma till lektionen. Sen är det svin kallt i skolan och aa.. Är väldigt trött och saknar min ängel alldeles för mycket. Två veckor borta från honom nu, en vecka kvar ♥ 

Saknar dig älskling ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback