Veckans planer..

..är = hur mycket som helst! Veckorna fram till sportlovet har nästan varit planerade i detalj i en vecka tillbaka. Det kan inte vara nyttigt asså ;) 
 
Idag: Träffa älskling
Tisdag: Dressyr träning
Onsdag: Åka till Liam
Torsdag: Alla hjärtans dag med älskling
Fredag: Hoppträna, åka till Liam, rida honom & fixa inför tävlingen.
Lördag: Tävling + tävlingsmöte
Söndag: Årsmöte i stallet
 
Något jag inte skrivit in är en massa plugg. Dels för att det är skulle bli fullt! Och för att jag inte riktigt vet hur jag ska klämma in det, men bussresorna är nog ett ganska bra alternativ ;) 

En av sakerna jag ska skriva ett styrketränings schema som är speciellt för mig. Tanken med uppgiften var att lägga upp träningarna efter de muskler vi behövder i vårt yrke. Som fotograf behövs stabiliteten, men det är hyfsat simpelt. Så jag fick välja min ridning istället. Jag ska alltså lägga upp ett styrketränings schema som stärker min ridning, vilket är perfekt! Vet vilka muskler jag måste jobba med, speciellt vilka jag måste stärka upp. 

Det stora problemet är att göra schemat någon gång. Har ingen aning om hur jag ska skriva det, jag har allti i huvudet, alltså det jag behöver göra. Men vet somsagt inte hur jag ska få ner det bra på papper :S Förslag uppmuntras! 
 
Haha biff! Brorsan i alla fall ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback