Sportlov!

Underbart! Underbart! Äntligen har vi sportlov! Eller ja..efter idag har jag lov. Är ledig imorgon då vi ska åka ivåg till ett ställe jag inte har en aning om. Pappas tjej ska åka tremilen eller vad det nu är på lördagen så vi måste upp dit först. Önskar lycka till till henne! 

Så det är faktiskt på lördag som vi åker till fjällen. Jag är extremt taggad på det nu! Längtar efter lugnet i stugan och på fjället, inget plugg om det inte verkligen är nödvändigt. Ingen mobil som funkar ordentligt eftersom täckningen är så dålig. Jag kommer säkerligen klaga över att min mobil inte funkar ordentligt, för jag är faktiskt lite för beroende av mobilen, måste varar utan den en stund men det blir nog inte så ;) Man kan gå upp när man vill, gå och lägga sig när man känner för det. Och det ända som är planerat är att ta det för jäkla lugnt och bara glida i backen! Älskart! 
 
Har ett test i Svenska-nationella efter lunch, vi får göra ett gammalt prov för att lixom få känna på hur det är uppbygt och så. Men jag tror inte det är så jätte annorlunda än vad det var i nian. Hoppas på att bli klar med det i tid så jag hinner med en tidigare buss. Ska sova hos Anton idag och möta upp min bror och pappa imogon i Berga istället för att åka med dem från ön imorgon. 
 
Något jag inte riktigt ser fram emot där borta är att jag kommer inte få rida, vara med alla vänner och internet kommer inte heller funka speciellt bra. Det är typ nackdelarna med det hela. Men det blir nog toppen ändå, kommer antagligen inte vilja åka därifrån somvanligt ;) 
 
Foto: Jag, oredigerad

Kommentarer
Jossan säger:

Så orättvist! :* <3

Svar: Men du får rida ;) <3 :*
None None

2013-02-22 | 09:16:04
Bloggadress: http://browneyedrider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback