Som ett litet barn dagen innan julafton!

Vet inte hur bra jag kommer sova inatt, rubriken säger det ganska bra själv. Är man liten är det inte så jätte enkelt att man somnar så fort när det är julafton dagen efter. Men julafton är det ju inte..men kunde vart. Imorgon ska jag äntligen träffa min underbara pojkvänn igen! Efter 3 veckor har han äntligen kommit hem! 
 
Har knappt kunnat prata med honom då internetet inte var det bästa och avståndet vart för långt. Först känndes det overkligt att jag inte skulle få träffa honom i alla fall 2 gånger i veckan på ett tag, nu känns det helt overligt att jag faktiskt kommer träffa honom imorgon :D Är typ helt hyper, vet inte vart jag ska ta vägen. Han betyder så otroligt mycket för mig och tiden utan honom har vart extremt tuff, när den ända personen som kan läka såren är någon annanstans blir det inte alltid så lätt. Men jag har haft det bra! Över förväntningar! Men gud så kul det kommer bli att äntligen få träffa honom igen! 
 
Haha, nästan lite små nervig..men fråga inte varför, för det vet jag inte ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback