Planer för helgen

Lite annorlunda helg det här måste jag säga. Ska ju typ inte göra något :O Bara vara hemma hela tiden, nää nu ljög jag ska bort lite. Idag ska jag till Liam, hoppning står på schemat och ska prata med Sandra om lite planer jag kom över för någon helg framöver ;) Tänkte fota lite, hoppas på nya bra användbara bilder. När jag kommer hem kommer det bara bli chill. Tänkte träna lite, rygg/mage, kanske går ut och går lite. Vill verkligen börja träna nu ordetnligt. Så jag få de muskler jag behöver för att slippa få så ont hela tiden. 

Ska rensa min mobil lite också, den är lite överfull och behöver få plats med musik till romme resan! 

Söndag ska jag verkligen bara vara hemma. Sova läänge! Sen chilla galet ;) Haha, nää men ska väl träna igen, kanske ut och jogga lite om vädret tillåter att jag har kvar mina tår..Annars somsagt bara ta det lugnt, packa inför romme då jag inte sover hemma på måndag. Kolla lite på Ponny Akuten och sen sängen. 
 
Ungefär så kommer min helg nog att se ut. Lugn i allmänhet, hoppas på det i alla fall. Det behöver jag verkligen. Lite LUGN OCH RO!
 
Nu stallet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback