Kvälls film

Usch vad trött jag blivit! Efter middagen belv jag helt knas i huvudet, liksom jätte trött! 
 
Kollade på Tokyo Drift men mamma och min bror för en liten stund sedan. Asså jag kan kolla på den filmen om och om igen, det kan jag i och för sig göra med alla Fast & Furious filmerna ;) Dom är så extremt bra! 

Nu är det i alla fall sängen som gäller, vet klockan är bara 22:24 på en lördag, men är man trött så är man. Tänkte sätta på Dumma mig, älskar disney filmer. Kommer antagligen somna, klassiker för mig när det gäller film är att jag somnar när det är som mest spännande.. så typiskt ;) 
 
Imorgon tar jag sovmorgon, tänker inte gå upp innan jag verkligen måste! Ska faktiskt åka till stallet i alla fall. Ska rida ut lite på Liam, han har gått en del inne nu ett tag så han mår bara bra av att komma ut lite. Ska ta med mitt nya schabrak och testa det på hans dressyr sadel. Det borde passa men bäst att kolla för säkerhets skull. 
Pratade lite med Sandra idag om Km-kvalet i dressyr som kommer vara på Roo om någon vecka. Jag visste inte riktigt vilken häst jag skulle ha tills det slog mig att jag kunde ha Liam :D Så det kommer bli så att jag tar med honom till Roo, är jätte taggad för det! Har aldrig åkt iväg med Liam förut men Sandra säger att han verkligen älskar det! Så hoppas på att det ska gå bra, kommer vara min första tävling på honom, så är redan lite små närvös även fast det är 14 dagar kvar :O 
 
Mer om det senare, nu blir det dumma mig! :D 
 
Appråpå Dressyr, lekte ihop en liten bild av mina kompisar på stockholms cupen som min kompis pappa fotade :) 

Kommentarer
Angelica säger:

Haha vem är jag på bilderna? Ser fan inte! ;)

Svar: Haha, den största och den i vänstra hörnet ;)
None None

2013-02-03 | 16:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback