Jag & Rommy

Jag är lite förvånad över hur fort tiden faktikst har gått! Jag började hoppträna Rommy ungefär vid halloween, i och för sig så är inte det så jätte länge, men det känns ändå som att det bara gått några veckor.
När jag först fick reda på att jag skulle börja hoppträna honom så blev jag extremt förvånad, även lite skeptisk. Visste inte riktigt om han var min typ av häst. Men det visade sig att det funkade ganska bra ändå. Vi har lärt känna varandra väldigt fort, i alla fall jag tycker att det går bra framåt, att han litar på mig mer och mer. 
Cajsa tycker också att det går bra framåt och hon tycker det är kul att vi lärt känna varandra ganska bra på väldigt kort tid, det berättade hon vid jul och då hade jag inte hoppat honom länge alls! 
 
Jag hoppas på att det ska fortsätta gå så bra framåt som det har gjort hitils. Vi har haft mindre bra lektioner också, så det har ju inte alltid varit toppen! Men jag har svårt att säga att jag är helt och hållet missnöjd med en träning. Har det gått dåligt så har jag i alla fall lärt mig något utav det som gick snett och det är väl det som är själva tanken, man ska lära sig. 
 
Förhoppningsvis så är jag med i Div 3 igen, men med Rommy den här gången. Måste övertala min far lite bara!
 
Jag & Rommy
Foto: Josefin,från utbyteshoppningen mot skånsta på hemmaplan. Photoshop: Jag

Kommentarer
Jossan säger:

Ni är så himla fina tillsammans och jag tror att ni kommer att bli grymma på tävlingsbanorna!
Bilden blev ju superbra efter att du fixat den också. :) <3

Svar: Awww, tack! :D Jag hoppas på det :) Ja, visst blev den :) <3
None None

2013-02-13 | 13:59:33
Bloggadress: http://browneyedrider.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback