Ingen ridning

Blir ingen dressyr lektion idag, men jag ska ändå till stallet. Vi har nämligen teori istället. Vet inte riktigt om jag kommer vara med på alla teorier, det kommer vara 3 olika. Den sista är hoppning, så den kommer jag absolut vara med på. Den innan handlar om ryttarens hjälper vilket kan vara bra att lyssna på, men jag ska försöka hinna hem innan jag åker dit. Tänkte äta och hinna träna lite, eftersom det inte är någon ridning så tänkte jag träna lite hemma. Så ska höra med Jossan och Bella och se när de tänker vara där :) 

Foto: Jag, Ps: Jag - Passade på fota Lina i sommras när jag såg att hon red på volten :) 
Hon bloggar på http://unbeaten.se/
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback