Godmorgon!

Känner på mig att det här kommer bli en seg dag.. Har precis börjat min aminations lektion men känner inte alls för det, har kass fantasi så kommer inte vidare. Det var mycket bekvämare att ligga i sängen, dock är älsklingen fortfarande sjuk :( Hoppas han kryar på sig snart! Ska inte åka till honom på ett tag, eller möjligtvis imorn beroende på hur det klaffar med ridningen. 
 
Idag ska jag till Liam, tänkte bara hålla mig utomhus idag, kansket inte om det är värsta snöstormen men ändå. Han och jag har har jobbat en del inomhus i några veckor nu och känner att jag ska låta honom gå ute. Måste faktiskt börja packa när jag kommer hem, så ska försöka vara lite smidig i stallet. Då jag kommer ha en del att göra i veckan så hinner jag inte riktigt packa i slutet. Vi åker till fjällen på fredag och på torsdag är jag inte hemma. 
 
Nu ska jag försöka vara lite effektiv ;) 
 
Foto: Elvira Holmström - Älskar mitt fina face där! 

Kommentarer
Rebecka Andersson säger:

Ååh, så fina ni är! <3 Gullig ponni i hagen i bakgrunden också ;)

Svar: Taack gumman! <3 Jaa, lilla plutten <3 ;)
None None

2013-02-18 | 20:03:12
Bloggadress: http://karamellponnys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback