Galet nervös!!

Shiiit vad jag är närvös :S Asså jag brukar inte bli så super nervös innan tävling, i alla fall inte när det är hoppning. Men nu ska jag ju tävla dressyr och ska dessutom åa iväg med min prins Liam för första gången. 
Ska försöka att bara ta det lugnt, det är inte hela värkden om det inte skulle gå bra, men man kan alltid hoppas! 
 
Vet att Sandra ska filma mig, sen får vi se om det är någon som fotar, det vet man aldrig. Tyvärr har jag ingen som kan fota mig, men hoppas somsagt på att det är någon som kommer fota så man kanske kan få lite bilder av den. 
 
Har packat min kasse, det ända som ska ner där innan jag åker imorgon är lite frukt och mina skor. Vill bara att stövlarna ska torka lite innan jag lägger ner dem. Smörjde dem i stallet så de är torra ordentligt imorgon. Smörjde liams grejer i stallet när jag kom dit. Sandra hade ridit Liam en stud i ridhuset och det hade gått super! Vi hjälptes åt med det sista sen körde hon hem mig snäll som hon är ♥ 
 
Såg min kompis skriva på sin blogg att det var sovmorgon för henne imorgon, hon ska också tävla. Min sovmorgon kommer på söndag. Klockan står nu på 05:45, måste senast gå upp 6 för att verkligen hinna. 
Sandra hämtar mig halv 7 imorgonbitti, hon har morgonpasset så vi hjälps åt med allt innan vi åker iväg. Lastar 8 och med 8:20 färjan då jag måste vara i stallet 8:30 för att hjälpa till att bära fram dressyr staketen. Men min grupp startar inte först runt halv 11, lite segt att vara där så tidigt. Men det är bra att alla hjälps åt, då går det så mycket fortare. 
 
Foto: Jag-min prins
 
Liam kommer faktiskt få ha fleecetäcket och ländtäcket som vi vann i Div III, tror det kommer passa perfekt! Dixie har 125 i täckes storlek, Liam har också det, trots att han är häst och hon C-ponny ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback