Gaaah!

Hjärndöd! Haha, har haft matte hela förmiddagen + prov. Det gick dock helt okej tror jag. Men ändå. Sov inte så bra inatt och somnade sent, är inte så speciellt pigg i huvudet. 
Ska alltid vara så envis och göra massa saker efter skolan, då man kanske borde vila. Idag ska jag ju rida igen, halv 8 till halv 9, det är inge problem. Önskar bara att jag var lika envis när det gällde andra saker, t.ex. skolan.. 
Är på tok för lat, vissa säger pluggis andra säger vet hur det känns. Men så som jag höll på förut, kanske inte var sunt, men jag fick de betyg jag förtjänade och dom hade jag kämpat för. Vart tog den motivationen vägen? Helt bortblåst :O Saknar den del av mig, att jag f*n aldrig gav upp! Speciellt inte på skolan, nu blir man bara besviken och trött när man tänker på hur det går nu. 

Men det ska bli bättre, har bara lite annat som ska lösas först innan det kommer gå känner jag. Men klara det, det är klart jag gör ;) Alltid possitiva jag någonstans, eller..?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback