Färdig packad och nu sängen

Ligger i sängen med min lilla gos katt findus och tänkte sätta på en film. Somnade såklart igår, så hann inte kolla så länge på filmen.. ;) 
 
Har packat stora väskan klart nu, då vi ska till Romme med skolan på tisdag och jag ska sova hos min morbror imorgon för att slippa gå upp mitt i natten ;) Är en annorlunda känsla att åka till skolan med en väska full med skidkläder. En upplevelse det också! Haha..

Kommer dock inte rida Liam imorgon som jag brukar, jag kommer ha honom på torsdag istället. Kommer inte heller bli någon dressyr för min del på tisdag, den kommer hamna på onsdagen iatället :) 
 
Ganska chill dag imorgon, media hela dagen så det blir nog ganska lugnt, ska fortsätta på min boxande gubbe på animationen, hihi ;)
 
Puss & Gonatt! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback