Extremt mycket bilder!

Sitter just nu och försöker få över alla mina bilder på datan till min hårddisk, för när jag startade datan så krånglade iPhoto igen :O Den säger typ att den måste reparera iPhoto eller något. Och då får jag lite panik! Så nu sitter jag och hoppas på att få över alla min bilder till hårddisken innan de försvinner igen. Vill inte att det ska hända samma sak som det gjorde för ett tag sedan, då 3 års jobb med bilder bara försvann för att något krascha! 
 
Om inte IT killen i min skola kan fixa den så ska jag prata med rektorn om att få en ny, för det var faktiskt den dagen som jag var tvungen att ta med MIN hårddisk till skolan som den gick sönder. Var tvungen att ta med den då min dator sa att den var full, hade haft datorn i ca 3 månader...bara skolsaker! Alltså var det något fel på den då den inte var full dagen efter utan att jag hade flyttat något. Den dagen gick min hårddisk sönder med mina flera tusen bilder som bara försvann, BARA för att skolan inte kan fixa en fungerande dator till mig. Blir så irriterad! Om det händer igen..fy f**n va arg jag kommer bli då. 
 
Foto: Jag
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback