Det vore helt underbart! ♥

Benen är lite små möra men inte så himla farligt ändå! Det var betydligt värre igår, men då åkte vi även längre eftersom det var kvällsåkning. Kännde mig riktigt gammal! 

Idag var dagen i backen inte lika lång då vi bestämde oss för att åka och bowla. Den ända platsen som fanns kvar var vid 4 så vi hade inte något annat val än att ta den tiden. Oscar och jag tävlade om vem som kunde få mest poäng, den som förlorade skulle bjuda på något ;) Vem tror ni förlorade?? Jo JAG!! Det började bra med dubbel strike men sen gick det bara utför...
 
Ni skulle bara se himlen som är här nu! Den är helt fantastisk! 
Något som vore helt underbart är att kombinera en del av livet där hemma med det här! Allt är så lugnt och stilla här, men vill inte släppa det som finns hemma heller.  Vore inte det toppen? ♥
 

Foto: Jag, med utsikt från toppen mot Syd backarna


Foto: Jag, från fönstret i stugan. Så vackert! 


 
 
 

Kommentarer
Theresia - häst & foto säger:

Sv: Åh tack så mycket! :D

2013-02-26 | 20:11:20
Bloggadress: http://theresiasandahl.blogg.se
Evelina A säger:

Gud vad fin bilden längst ner var ;) Avis!

Svar: Taack! :D
None None

2013-02-27 | 21:45:12
Bloggadress: http://karamellponnys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback