Det kommer jag göra om flera gånger!

Lärde mig något riktigt roligt idag med Liam! 
En tjej kom till staller och hade en liten tömmkörnings kurs för de som ville. Vi hade ungefär 45 minuter var med henne med egen häst. Så jag hade Liam. 

Jag har aldrig tömmkört förut i hela mitt liv. Det var riktigt kul! Liam har dessutom blivit tömmkörd förut så han kunde en del. Men jag trodde att det skulle bli mer kaos, blev inge kaos över huvutaget. Gick super och faktiskt ganska snabbt att komma in i sättet. Vi jobbade i båda varven i både skritt och trav, la lite volter och så. 

Liam gick jätte fint och tyckte det var trevligt. Så det är absolut något jag ska fortsätta jobba på med honom, men inte själv såklart ;) 
 
Foto: Jag
Vill ha sommar nu! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback