Dagen

Haha, misslyckades imorse men en heeel del må jag säga! Lite komiskt ändå. Jag ställde klockan för att hinna upp, duscha och äta ordentligt. Måste verkligen lära mig äta på morgonen igen :O 
Tror ni inte jag ligger kvar i sängen i en halv timme i alla fall, och får jätte bråttom? När jag sedan ska sminka mig så tappar jag typ allt hela tiden..
 
Men jag hann duscha, och äta frukost gjorde jag, eller jag tror det iaf, HAha minns inte ;) 
 
På engelskan kollade vi på en film "Girls just want to have fun", den var lite knäpp men helt okej. Vi fick pannkakor till lunch innan det var dags för skriskor! Vi åkte skriskor på idrotten, i lite längre än en timme. Som jag skrev igår, tror aldrig att min träningsvärk kommer försvinna ;) Jag har verkligen tappat tekniken på att åka skridskor! Det gick inte speciellt bra men det var kul, det slutade med att jag spelade hockey med killarna och Pelle (idrotts läraren). 
 
Var verkligen helt slut efter idrotten, mina ben var mos, mitt huvud också för den delen! Men till stallet skulle jag i vilket fall. Självklart så är det en sådan här dag då jag är ganska slut som Liam bestämmer sig för att vara på sitt mindre charmiga humör. Eller charmig är han i alla fall, men han är lite väl mycket på. Det såg man redan i hagen då han sprang runt, han fick till och med Formosa att tröttna på honom. 
 
Han var på lite allmänt dåligt humör, man fick inte riktigt klappa på honom men han skulle alltid buffa på mig så jag nästan ramla bakåt. Vi red en stund i ridhuset, tränade lite på igångsättningar. Det gick sådär, ibland flöt det på hur bra som hellst och ibland funkade det inte alls! Jag var lite för trött i huvudet för att det skulle kunna gå bättre känner jag. Men hoppas på nya tag till på söndag då jag ska rida lektion för Racha! super taggad, det var ett tag sedan och det ska bli kul att kanske få ordning på lite saker innan tävlingen med hjälp av henne :) 
 
Nu blir det sängen i alla fall, innan jag somnar med datorn i knät. Skulle behöva göra svenska men den får göras imorgon på något sätt, det löser sig :) 

Puss & Gonatt! ♥
 
Foto: Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback