Bästa starten på dagen!

Hoppas den här dagen fortsätter lika bra som den nu har börjat. Sov hos min kille inatt, sover alltid bra där så är helt lagom utvilad! Men det är lite segt att sätta sig på bussen därifrån när jag vet att han kan ligga kvar i sängen i nästan en timme till. Man blir lite avis.. ;) 
 
Har ganska chill lektioner idag, tack vare mitt bra humör tror jag att det kommer gå ganska fort :D Har digitalt skapande nu och kan göra nästan vad jag vill. Sitta och pilla med bloggen, fixa med bilder i photoshop och lyssna på musik. Bara ta det lungt! Så det är väl det jag kommer att göra den här lektionen.
Jag var faktiskt precis och pratade med resturang läraren om ett projekt som några tvåor ska göra. De ska laga någon rätt som sedan ska skickas in till en tävling. Och jag kommer fota bilderna som ska skickas in! Nervööös..!! Det ska bli väldigt spännande faktiskt, har inte fotat så mycket mat så ska kollar runt lite på nätet efter tips ;) Det ska jag göra i eftermiddag så jag slipper en liten stund av planeringen på lanet som jag inte ens ska vara med på. Känner att de inte kommer så mycket längre, dessutom är det här mycket mer spännande! 
 
Jag gillar att jobba själv, speciellt att fota folk! Jag blir alltid så glad när någon kommer och frågar mig om jag vill fota dem :D Det är ju därför jag valt den här linjen, jag älskar att jobba med folk och fotografera. Att jobba som fotograf är ju då bästa kombinationen! 
 
Så taggad på det här nu! ♥
 
Foto: Jag
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback