Bästa dagen på länge ♥

Hej där! 
Bloggen hamnade lite åt sidan idag då vi har varit i Romme hela dagen! Försökte uppdatera från mobilen men nätet sög..
 
Upp 5:25 imorse för att komma till skolan i tid, jag sov ju hos min morbror som tur var. Hörde att några andra som åkte från ön hade redan åkt hemmifrån när jag gick upp, helt galet! Men vad har man för val om man bor på en ö? Så tyckte det var ett smart drag av mig att sova hos morbror :) Bussresan upp gick snabbt och enkelt och väl där fick jag mina grejer jätte fort. Jag var den ända som skulle hyra snowboard så jag fick gå ner före alla, hihi ;) 
Dem hade först skrivit fel så det kom fram med skor och bräda som skulle passa en som var 1,85 lång och hade sko storlek 45.. men det gick fort att ändra, fick då en snyggare bräda så blev ganska glad! 
 
Jag åkte ju då med ett gäng grabbar, vilket var väldigt kul! Fick lite sällskap av två tjejer mot slutet av dagen.
Ni vet att jag förut skrev att jag inte riktigt vågar åka svarta backar, idag överträffade jag mig själv och åkte flera stycken flera gånger, och det var inget plogande eller sölande utan det gick faktiskt okej! :D Haha, måste erkänna att jag är ganska nöjd med mig själv ;) Ramlade en gång på hela dagen, och det var inte speciellt mycket lutning just där, vet inte riktigt vad jag lyckades med men något var det! 
 
Längtar bara ännu mer till Idre nu!
 
En av de svarta backarna som inte ser så jätte jätte brant ut. Fotat med mobilen så kvaliten är inte den bästa ;)
 
Bild på mitt crew, hahaha, några syns dock inte. Några gömmer sig och en är borta och handlar något :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback