Både mycket och lite

Dagen kommer bli lite annorlunda än vad den brukar. Jag har massor att göra idag känns det som, men bloggningen kommer bli minimal :( 
Det här är ända chansen jag kan blogga på idag, hinner inte göra några tidsinställda då jag måste jobba ordentligt :( 
 
Vi ska in till Universitets biblioteket på sista lektionen..tråkigt! Så jag kommer för förska gången lämna min dator i skolan ;) Vill inte släpa på den. När vi har slutat så ska jag möta upp anton i stan för att vi ska möta pappa någonstans. Han ska lämna en present som vi ska ge till mamma för hon fyller år idag! :D Ska dock hinna rida Liam innan jag kommer hem. Ska försöka vara lite snabb, ska rida ut med Sandra. 

Ikväll ska vi kolla på film och gratta mamma, bara mysa och kolla på film eller något. Och jag ska packa allt till idre! Tänkte börja igår men jag somnade i soffan när jag kom hem..shit va jag var trött. Gick typ som en zombie upp till mitt rum. Så tänkte inte börja packa då, hade antagligen fått börja om idag i alla fall om jag gjorde det när jag var så trött. Så jag får göra allt idag istället. Shiet.. ;) 
 
Puss ♥
 
Foto: Jag - Skulle verkligen vilja ha sommarlov nu! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback