Äntligen framme!

Äntligen är vi framme i stugan!
Många timmar i bilen igår, och ännu några timmar i bilen idag. Är ganska trött på att sitta i bilen nu så ska bli super skönt att få åka lite i backen imorgon. 
Vi kom fram runt fyra idag, vi packade ur alla våra saker och åkte ner för att hyra våra saker. Tror jag fick samma snowboard som jag fick här förra året ;) Vi han dock inte åka något idag, men det blir tidig uppstigning imorgon för att komma först i backen! Ska möta upp Rebecka som jag kommer åka med imorgon tills hon ska åka hem, ska bli jätte kul att åka med henne! 

Sov inte så jätte bra inatt så är galet trött nu! Har dessutom sånnadär hemska feberkänningar hela tiden, hoppas på att det inte bryter ut ordentligt!! Vill inte bli sjuk nu!!!!!!

En spännande dag var det idag, och en riktig upplevelse trots vi bara stod brevid och kollade på. Ann startade tjej milen imorse vid 9, och kom i mål 2,19h efter det. Bra jobbat av henne! Det var också första gången för henne så jag tycker det var skit bra gjort utav henne! Hon behövde dessutom valla om sina skidor mitt i allt! 
 
Foto: Jag, en fin gubbe som åkte på sina gamla skidor, han skulle föreställa Gustav Vasa!


Foto: Jag, målgång av de första plaseringarna! Efter bara en och en halv timme var de i mål!!


Foto: Jag, Photoshop: Jag. Glada Ann efter målgång och så har hon fått en krans av hennes gulliga små barn ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback