♥ Älskar gårdagen! ♥

Efter skolan åkte jag ju till min kille, jag ringde honom på bussen för att säga att jag snart var framme och undrade liksom hur det var med honom då jag visste att han var hemme från skolan. Först hörde jag inte vad han sa, men efter ett tag hör jag honom jätte svagt. Han var extremt trött och mådde inte så jätte bra. Så ångrade lite att jag sa ja till att vara med på den där undersökningen, hade jag vetat att han mådde som han gjorde så hade jag åkt dit tidigare. 

Kom hem till honom och hittade honom halvt sovande i sängen. Tror han hade runt 39 graders feber :( Tycker jätte synd om honom! Han har fortfarande feber, men tror den gått ner lite grann i alla fall.. men bra är han inte. 
Vi låg och kollade lite på tv, tog det bara lugnt. Eftersom man inte får så jätte stor lust att äta när man är sjuk så var det bara jag och hans föräldrar som åt. Super gott var det, citron lax med potatis. 
Satt och snackade lite med dem innan jag gick upp till honom igen. Klockan var typ 7, och vi somnade! Haha, sjukt tidigt! Men det var väldigt skönt måste jag säga, vi vaknade dock till flera gånger under natten men man somnade om efter en liten stund. 

Vaknade runt 10 en gång, det kändes som att vi sovit hur länge som helst, och att klockan var typ 1, men det var den ju inte. 
 
Känner mig jätte utvilad efter natten, vilket är super skönt. Visst är man ite trött i huvudet men så är det ju alltid vid halvtid i skolan ;)  Måste säga att jag var duktig på svenskan, jobbade faktiskt väldigt bra och blev klar med massa saker utan att tycka att det var speciellt tråkigt, ska nog lägga mig 7 flera gånger i veckan, för att se om det ger någon effekt. 

Foto: Jag - såg ut såhär vid färjan för någon vecka sedan. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback